Profity Ratowania Świata

Bohaterowie trybu Fortnie Ratowanie Świata. Poznaj wszystkich bohaterów i sprawdź jakie profity oferują. Sortuj według profesji i umiejętności.

Sortowanie:

Strzały z Lewej i Prawej mają 37,5% szansy na ogłuszenie celu na 2 s.
Strzały z Lewej i Prawej mają 37,5% szansy na ogłuszenie celu na 2 s. Ponadto obrażenia Lewej i Prawej są zwiększone o 100%, jeśli trafiony cel jest ogłuszony.
zwiększa obrażenia od narzędzi o 17%
zwiększa obrażenia od narzędzi o 50%
skraca czas odnowienia impulsu plazmowego o 18%
skraca czas odnowienia impulsu plazmowego o 42%
zwiększa obrażenia przy trafieniu w głowę o maksymalne 50%, zależnie od procentowego ubytku zdrowia
zwiększa obrażenia przy trafieniu w głowę o maksymalnie 50%, zależnie od procentowego ubytku zdrowia.ponadto każda likwidacja trafieniem w głowę ma 50% szansy na przyzwanie zjawy która kieruje się w stronę bliskiego wroga i po trafieniu zadaje 62pkt bazow
Zwiększa obszar rażenia mini-kul Impulsu Plazmowego 0 40%
Zwiększa obszar rażenia mini-kul Impulsu Plazmowego 0 40%. wyrzuca 8 min, które zadają o 730% więcej obrażeń i wybuchają po 10 sek.
wyczerpanie osłony zeruje czas odnowienia szarży. efekt może wystąpić nie częściej, niż raz na 12 sek
wyczerpanie osłony zeruje czas odnowienia szarży. kolejne użycie szarży ma koszt 0pkt energii. efekt może wystąpić nie częściej niż raz na 5 sek.
zwiększa szybkość naprawiania budowli o 10%
zwiększa szybkość naprawiania budowli o 30%
zwiększa obrażenia kul armatnich EWKI o 20%
zwiększa obrażenia kul armatnich EWKI o 40%. EWKA wystrzeliwuje kule armatnie (po 25 szt.)
zniszczony wabik wybucha zadając 51 pkt. bazowych obrażeń
zniszczony wabik wybucha zadając 153 pkt. bazowych obrażeń
wydłuża czas trwania wabika o 1,5 sek
wydłuża czas trwania wabika o 4,5 sek
przeniknięcie przez wrogów przy użyciu przesunięcia fazowego powoduje ogłuszenie ich na 0,5 sek.
przeniknięcie przez wrogów przy użyciu przesunięcia fazowego powoduje ogłuszenie ich na 1,5 sek.
likwidowanie 10 wrogów w ciągu 9sek daje efekt rockowego riffu (efekt zwiększa obrażenia o 50% oraz prędkość ataku w zwarciu o 32% i słabnie w ciągu 8s)
likwidowanie 4 wrogów w ciągu 9sek daje efekt rockowego riffu (efekt zwiększa obrażenia o 50% oraz prędkość ataku w zwarciu o 32% i słabnie w ciągu 8s)
granat odłamkowy tworzy dodatkowe małe granaty (6 szt) zadające po 16pkt bazowych obrażeń od energii w promieniu 0,5 pól
granat odłamkowy tworzy dodatkowe małe granaty (6 szt) zadające po 49pkt bazowych obrażeń od energii w promieniu 0,5 pól
zwiększa pancerz o 22pkt
zwiększa pancerz o 66pkt
lewa i prawa powodują teraz ból, który zadaje 13pkt bazowych obraeń od energii na sekundę przez 3 sek.
lewa i prawa powodują teraz ból, który zadaje 26pkt bazowych obraeń od energii na sekundę przez 3 sek. lewa i prawa staj się kosmicznymi postoletami, które wystrzeliwują odbijające się promienie laserowe, pzebijające wrogów
użycie przesunięcia fazowego zwiększa obrażenia pistoletów i pistoletów maszynowych o 35% na 4 sek
użycie przesunięcia fazowego zwiększa obrażenia pistoletów i pistoletów maszynowych o 105% na 4 sek
wrogowie atakujący w zwarciu budowle w zasięgu bazy otrzymują 15pkt bazowych obrażeń
wrogowie atakujący w zwarciu budowle w zasięgu bazy otrzymują 44pkt bazowych obrażeń
wydłuża czas trwania misia o 4 sek
wydłuża czas trwania misia o 12 sek
zwiększa prędkość ruchu o 12,5%
zwiększa prędkość ruchu o 37,5%
zwiększa obrażenia zadawane zamrożonym wrogom o 14%
zwiększa obrażenia zadawane zamrożonym wrogom o 14%. uderenie sejsmiczne zamraża wrogów na 2,75 sek.
zwiększa obrażenia od energii o 26% przeciwko osłonom
zwiększa obrażenia od energii o 78% przeciwko osłonom
Uderzenie Sejsmiczne pozostawia pulsujący obszar w promieniu 0,5 pola, który zadaje wrogom 56pkt obrażeń od energii przez 4 sek i przyciąga ich do siebie
Uderzenie Sejsmiczne pozostawia pulsujący obszar w promieniu 0,75 pola, który zadaje wrogom 248pkt obrażeń od energii przez 4 sek i przyciąga ich do siebie
przesunięcie fazowe pozostawia za sobą fajerwerki, które zadają 3 pkt bazowych obrażeń na sekundę
przesunięcie fazowe pozostawia za sobą fajerwerki, które zadają 9 pkt bazowych obrażeń na sekundę
zwiększa limit ładunków przesunięcie fazowego o 1
zwiększa limit ładunków przesunięcie fazowego o 3
bohaterowie stojący na budowlach w zasięgu działania bazy odzyskują 3,75pkt zdrowia co 1 sek.
bohaterowie stojący na budowlach w zasięgu działania bazy odzyskują 11,25pkt zdrowia co 1 sek.
wydłuża czas trwanie okrzyku bojowego o 3 sek
wydłuża czas trwanie okrzyku bojowego o 9 sek
skraca czas odnowienia okrzyku bojowego o 17%
skraca czas odnowienia okrzyku bojowego o 38%
Przesunięcie Fazowe sprawia, że wyposażona broń dystansowa strzela pociskiem energii zadając 31pkt obrażeń. Pocisk przebija wrogów
Przesunięcie Fazowe sprawia, że wyposażona broń dystansowa strzela pociskiem energii zadając 93pkt obrażeń. Pocisk przebija wrogów
zwiększa zasięg szarży o 2 pola
zwiększa zasięg szarży o 6 pól
skraca czas odnowienia fali uderzeniowej o 24%
skraca czas odnowienia fali uderzeniowej o 56%
zwiększa siłę trafienia wieży elektrycznej o 67%
zwiększa siłę trafienia wieży elektrycznej o 200%
likwidacja wrogów z pistoletów lub pistoletów maszynowych skraca czas odnowienia profitu lewa i prawa o 1sek
likwidacja wrogów z pistoletów lub pistoletów maszynowych skraca czas odnowienia profitu lewa i prawa o 5sek
po 39 likwidacjach otzymjesz fragmenty ładunku (1)
po 13 likwidacjach otzymjesz fragmenty ładunku (1)
po 45 likwidacjach otrzymujesz 1 ład. granatu odłamkowego
po 20 likwidacjach otrzymujesz 1 ład. granatu odłamkowego
zwiększa obrażenia księżycowego kopa o 36%
zwiększa obrażenia księżycowego kopa o 72% i zmienia rodzaj obrażeń na obrażenia od energii
skraca czas odnowienia shurikenów o 30%
skraca czas odnowienia shurikenów o 65%
zmniejsza koszt energii bomby dymnej o 38%
zmniejsza koszt energii bomby dymnej o 75%
zwiększa obrażenia impulsu plazmowego o 30%
zwiększa obrażenia impulsu plazmowego o 80%
okrzyk bojowy zawiększa obrażenia broni o 8,5% i prędkość ruchu o 8,5%
okrzyk bojowy zawiększa obrażenia broni o 25,5% i prędkość ruchu o 25,5%
burza kunai generuje jajo-bomby. każda z nich zadaje 37pkt obrażeń bazowych
burza kunai generuje jajo-bomby. każda z nich zadaje 111pkt obrażeń bazowych
ninja rzuca dodatkowe shurikeny w liczbie 1
ninja rzuca dodatkowe shurikeny w liczbie 3
20% szansy na znalezienie kokosów w pojemnikach. kokosy zwiększają obrażenia o 16% dopóki ich efekt działa
30% szansy na znalezienie kokosów w pojemnikach. kokosy zwiększają obrażenia o 36% dopóki ich efekt działa
Likwidowanie wrogów przy użyciu Burzy Kunai skraca jej czas odnowienia o 2 sek.
Likwidowanie wrogów przy użyciu Burzy Kunai skraca jej czas odnowienia o 4,5 sek.
wydłuża czas trwania wieży elektrycznej o 0,5 sek
wydłuża czas trwania wieży elektrycznej o 1,5 sek
zwiększa wydajność silnego ataku uderzenia burzącego o 28%
zwiększa wydajność silnego ataku uderzenia burzącego o 128%
wyczerpanie osłony zeruje czas odnowienia fali uderzeniowej. efekt może wystąpić nie częściej, niż raz na 20 sek.
wyczerpanie osłony zeruje czas odnowienia fali uderzeniowej. kolejne użycie fali uderzeniowej nie zużyje energii efekt może wystąpić nie częściej, niż raz na 12 sek.
Burza Kunai wyrzuca 12 sztyletów zadające obrażenia wrogom
Burza Kunai wyrzuca 12 sztyletów zadające obrażenia wrogom
Zwiększa obrażenia krytyczne strzelb o 75%
Zwiększa obrażenia krytyczne strzelb o 225%
noże burzy kunai eksplodują po trafieniu, zadając 4pkt bazowe obrażeń od energii w promieniu 0,25 pól
noże burzy kunai eksplodują po trafieniu, zadając 8pkt bazowe obrażeń od energii w promieniu 0,5 pól
bomba dymna leczy sojuszników, przywracając im 10pkt bazowego zdrowia w każdej sekundzie
bomba dymna leczy sojuszników, przywracając im 31pkt bazowego zdrowia w każdej sekundzie
postawa cienia zwiększa obrażnia mieczy o 25%
postawa cienia zwiększa obrażnia mieczy o 75%
zwiększa wskaźnik trafień krytycznych mieczy, toporów i kos o 15
zwiększa wskaźnik trafień krytycznych mieczy, toporów i kos o 45
trafienie krytyczne ze snajperek powoduje ból, który zadaje 21.pkt bazowych obrażeń od wody na sekundę przez 3 sek.
trafienie krytyczne ze snajperek zamrażają wrogów na 1,6sek i powodują ból, który zadaje 21 pkt bazowych obraeń od wody na sekundę przez 3 sek.
Zwiększa obrażenia Impulsu Plazmowego 0 50%
Zwiększa obrażenia Impulsu Plazmowego o 150%
zużycie fragmentu ładunku skraca czas odnowienia misia i wieży elektrycznej o odatkowe 10%
zużycie fragmentu ładunku skraca czas odnowienia misia i wieży elektrycznej o odatkowe 30%
Burza Kunai rzuca 6 skórek od bananów, które zostają na ziemi przez 8 s, powalają i ogłuszają wrogów na 2,3 s.
Burza Kunai rzuca 15 skórek od bananów, które zostają na ziemi przez 8 s, powalają i ogłuszają wrogów na 2,3 s, zadając 12 pkt. bazowych obrażeń.
zwiększa łączność bazy o 1
zwiększa łączność bazy o 3
zwiększa obrażenia misia o 30%
zwiększa obrażenia misia o 46% i jego szybkostrzelność o 25%
Fala Uderzeniowa zwiększa prędkość ruchu o 40% na 8 sek
Fala Uderzeniowa zwiększa prędkość ruchu o 40% i pancerz o 145% na 9 sek
Zwiększa zasięg ataku MISIA o 2 pola, a także zadawane obrażenia do 40%, w zależności od odległości od wrogów
Zwiększa zasięg ataku MISIA o 2 pola, a także zadawane obrażenia do 110%, w zależności od odległości od wrogów
zwiększa obrażenia kos o 25% przeciwko spowolnionym lub spętanym wrogom
zwiększa obrażenia kos o 62% przeciwko spowolnionym lub spętanym wrogom. ataki kosą powodują spętanie celów o 30% na 2 sek.
zwiększa trwałość pułapek o 17,5%
zwiększa trwałość pułapek o 52,5%
budowle w zasiegu działania bazy odzyskują 4% maks. wytzrymałości co 10 sek.
budowle w zasiegu działania bazy odzyskują 11% maks. wytzrymałości co 10 sek.
krytyczne trafienia z broni białej zadającej obrażenia od energii zadają obrażenia powiększone o 32% aktualnego poziomu osłony
krytyczne trafienia z broni białej zadającej obrażenia od energii zadają obrażenia powiększone o 96% aktualnego poziomu osłony
MISIU ma 100% szansy na trafienie krytyczne przeciwko nowym celom oraz 5% szansy na Usterkę. MISIU z Usterką namierza nowy cel po każdym strzale.
MISIU ma 100% szansy na trafienie krytyczne przeciwko nowym celom oraz 5% szansy na Usterkę. MISIU z Usterką namierza nowy cel po każdym strzale i razi pobliskiego wroga, zadając mu 51 pkt. bazowych obrażeń od energii. Porażone cele zadają otaczającym je
skraca czas odnowienia wabika o 17%
skraca czas odnowienia wabika o 43%
naparzanie co 20 strzał wystrzeliwuje granat-śnieżkę, zadający 19pkt bazowych obrażeń od wody w promieniu 0,5 pól
naparzanie co 20 strzał wystrzeliwuje granat-śnieżkę, zadający 57pkt bazowych obrażeń od wody w promieniu 0,5 pól
wabik odbija 15pkt bazowych obrażeń w przeciwników atakujących go w zwarciu
wabik odbija 45pkt bazowych obrażeń w przeciwników atakujących go w zwarciu
zwiększa siłę trafienia księżycowego kopa o 85%
zwiększa siłę trafienia księżycowego kopa o 85% i wydłuża czas ogłuszenia o 2,25 sek.
zwiększa promień działania bomby dymnej o 46%
zwiększa promień działania bomby dymnej o 186%
Zwiększa obrażenia zadawane mgielnym potworom o maksymalnie 42%, zależnie od procentowego ubytku zdrowia
Zwiększa obrażenia zadawane mgielnym potworom o maksymalnie 42%, zależnie od procentowego ubytku zdrowia. Ponadto każde otrzymanie obrażeń ma 45% szansy na przyzwanie zjawy (która kieruje się w stronę pobliskiego wroga i po trafieniu zadaje 62 pkt. bazowe
wieczorem i nocą zwiększa prędkość ruchu o 25%
wieczorem i nocą zwiększa prędkość ruchu o 50% i zmniejsza koszt energii zdolności o 50%
zwiększa obrażenia granatu odłamkowego o 36%
zwiększa obrażenia granatu odłamkowego o 106%
zwiększa obrażenia krytyczne broni szturmowej i pistoletów maszynowych o 75%. premia dla pistoletów maszynowych nie kumuluje się z profitem strzelaj celnie
zwiększa obrażenia krytyczne broni szturmowej i pistoletów maszynowych o 225%. premia dla pistoletów maszynowych nie kumuluje się z profitem strzelaj celnie
zwiększa obrazenia broni szturmwej i pistoletów maszynowych o 17%. Premia dla pistoletów maszynowych nie kumuluje się z profitem strzał z biodra
zwiększa obrazenia broni szturmwej i pistoletów maszynowych o 50%. Premia dla pistoletów maszynowych nie kumuluje się z profitem strzał z biodra
przywraca 5pkt energii za każdego wroga trafionego księżycowym kopem
przywraca 15pkt energii za każdego wroga trafionego księżycowym kopem
bronie szturmowe i pistolety maszynowe mają 24% szansy na wrot amunicji przy każdym strzale
bronie szturmowe i pistolety maszynowe mają 48% szansy na wrot amunicji przy każdym strzale
smocze cięcie zostawia ślad energii, który zadaje 26kt bazowych obrażeń od energii na sekundę
smocze cięcie zostawia ślad energii, który zadaje 64kt bazowych obrażeń od energii na sekundę i spowalnia wrogów o 30% na 3 sek
Uderzenie Sejsmiczne powoduje ogłuszenie trwające 3,3 s i 1500 do siły trafienia.
Uderzenie Sejsmiczne powoduje ogłuszenie trwające 3,3 s i 1500 do siły trafienia. Ponadto Uderzenie Sejsmiczne zadaje 35 pkt. bazowych obrażeń od ognia co sekundę przez 3 s.
Zwiększa wydajność energetyczną silnego ataku narzędziem o 65%
Zwiększa wydajność energetyczną silnego ataku narzędziem o 200%
skraca czas odnowienia bomby dymnej o 18%
skraca czas odnowienia bomby dymnej o 42%
dodje 5,5% aktualnego poziomu zdrowia do obrażeń broni białej
dodje 16,5% aktualnego poziomu zdrowia do obrażeń broni białej
większa obrażenia krytyczne snajperek o 75%
większa obrażenia krytyczne snajperek o 225%
Wzmacnia siłę uderzenia i odrzucenia Uderzenia Burzącego o 245%
Wzmacnia siłę uderzenia i odrzucenia Uderzenia Burzącego o 600%
W czasie trwania naparzania zwiększa wskaźnik trafień krytycznych o 10 oraz obrażenia krytyczne o 100%.
W czasie trwania naparzania zwiększa wskaźnik trafień krytycznych o 10 oraz obrażenia krytyczne o 100%. Ponadto po wyeliminowaniu 5 wrogów przywraca 97 bazowego zdrowia tobie i pobliskim sojusznikom
po użyciu przesunięcia fazowego następny strzał z broni dystansowej emituje impuls fazowy, zadajacy 31pkt bazowych obrażeń od energii i przebijający wrogów. efekt znika po zmianie lub schowaniu broni
po użyciu przesunięcia fazowego następny strzał z broni dystansowej emituje impuls fazowy, zadajacy 93 pkt bazowych obrażeń od energii i przebijający wrogów. efekt znika po zmianie lub schowaniu broni
zwiększa limit uży granatu odłamkowego o 1
zwiększa limit uży granatu odłamkowego o 4
likwidacja 6 wrogów z broni dystansowej powoduje eksplozję, która zadaje 37pkt bazowych obrżeń w promieniu 1 pola
likwidacja 6 wrogów z broni dystansowej powoduje eksplozję, która zadaje 111pkt bazowych obrżeń w promieniu 1 pola
jeżeli wrogowie giną w polu działania bazy, generuje ona energię. po 30 likwidacjach w bazie następuje eksplozja, która odrzuca wrogów i zadaje 39pkt bazowych obrażeń od energii wrogom w promieniu 3 pól
jeżeli wrogowie giną w polu działania bazy, generuje ona energię. po 30 likwidacjach w bazie następuje eksplozja, która odrzuca wrogów i zadaje 89pkt bazowych obrażeń od energii wrogom w promieniu 5 pól
wrogowie stojący na budowlach w zasięgu działania bazy otrzymują 12,7 pkt bazowych obrażeń od energii co 5 sek.
wrogowie stojący na budowlach w zasięgu działania bazy otrzymują 38,17 pkt bazowych obrażeń od energii co 5 sek.
likwidacje silnymi atakami mają 12,5% szansy na to że dadzą efekt Rockowego Riffu (efekt zwiększa obrażenia 0 50% oraz prędkość ataku w zwarciu o 32% i słabnie w ciągu 8sek))
likwidacje silnymi atakami mają 40% szansy na to że dadzą efekt Rockowego Riffu (efekt zwiększa obrażenia 0 50% oraz prędkość ataku w zwarciu o 32% i słabnie w ciągu 8sek))
ZMNIEJSZA KOSZT ENERGII OKRZYKU BOJOWEGO O 38%
ZMNIEJSZA KOSZT ENERGII OKRZYKU BOJOWEGO O 75%
zwiększa promień fali uderzeniowej o 37,5%
zwiększa promień fali uderzeniowej o 112,5%
zwiększa promień okrzyku bojowego o 25%
zwiększa promień okrzyku bojowego o 75%
zmniejsza koszt energii smoczego cięcia o 30%
zmniejsza koszt energii smoczego cięcia o 75%
skraca czas odnowienia naparzania o 30%
skraca czas odnowienia naparzania o 66%
skraca czas odnowienia przesunięcia fazowego o 25%
skraca czas odnowienia przesunięcia fazowego o 62,5%
likwidacje przywracją 6pkt. energii w ciągu 3 sek. czas trwnia odnawia się przy kolejnych likwidacjach
likwidacje przywracją 18pkt. energii w ciągu 3 sek. czas trwnia odnawia się przy kolejnych likwidacjach
zlikwidowani wrogowie mają 15% szansy na pozostawienie po sobie prezentu. prezenty zapewniają premię przez 8 sek. którą może być zwiększenie prędkości ruchu o 8,5%, obrażeń o 6,5% lub stpniowe przywrócenie 21,6pkt energii
zlikwidowani wrogowie mają 15% szansy na pozostawienie po sobie prezentu. prezenty zapewniają premię przez 8 sek. którą może być zwiększenie prędkości ruchu o 22,5%, obrażeń o 19,5% lub stpniowe przywrócenie 64,8pkt energii
zmniejsza koszt energii impulsu plazmowego o 38%
zmniejsza koszt energii impulsu plazmowego o 75%
użycie przesunięcia fazowego zwiększa prędkość ruchu o 30% na 3 sek.
Zwiększa zasięg przesunięcia fazowego następującą ilość pól: 1. użycie przesunięcia fazowego zwiększa prędkość ruchu o 140% na 3 sek.
przesunięcie fazowe generuje 3 jajo-bomby. każda z nih zadaje 18 pkt obrażeń bazowych wrogom w pobliżu
przesunięcie fazowe generuje 3 jajo-bomby. każda z nih zadaje 55 pkt obrażeń bazowych wrogom w pobliżu
Zwiększa wydajność energetyczną silnego ataku mieczem o 65%
Zwiększa wydajność energetyczną silnego ataku mieczem o 200%
zwiększa obrażenia naparzania o 25%
zwiększa obrażenia naparzania o 50% i zmienia rodzaj obrażeń na obrażenia od energii
każdy strzał zwiększa obrażenia broni dystansowych o 1%. efekt kumuluje się do 25 razy i znika po przeładowaniu lub zmianie broni
każdy strzał zwiększa obrażenia broni dystansowych o 2% i ich szybkostrzelność o 1,2%. efekt kumuluje się do 25 razy i znika po przeładowaniu lub zmianie broni
Zwiększa kradzież życia przy ataku w zwarciu i Szale Budowania o maksymalnie 15%, zależnie od procentowego ubytku zdrowia
Zwiększa kradzież życia przy ataku w zwarciu i Szale Budowania o maksymalnie 15%, zależnie od procentowego ubytku zdrowia. Ponadto każda likwidacja atakiem w zwarciu i Szałem Budowania ma 50% szansy na przyzwanie zjawy.
zlikwidowanie 6 wrogów w ciągu 10 sek. po użyciu przesunięcia fazowego, zapewnia dodatkowe ładunki w liczbie 1
zlikwidowanie 6 wrogów w ciągu 10 sek. po użyciu przesunięcia fazowego, zapewnia dodatkowe ładunki w liczbie 2
zwiększa siłę trafienia narzędzi o 33%
zwiększa siłę trafienia narzędzi o 75%. ponadto szał budowania może aktywować przeładowanie kinetyczne
co 1 sek. dodaje 3% aktualnego poziomu zdrowia do obrażeń przy następnym trafieniu z broni dystansowej
co 1 sek. dodaje 9% aktualnego poziomu zdrowia do obrażeń przy następnym trafieniu z broni dystansowej
w postawie cienia ninja zadaje pobliskim wrogom 6 bazowych obrażeń co sekundę.
w postawie cienia ninja zadaje pobliskim wrogom 20 bazowych obrażeń co sekundę.
po wyczerpaniu osłony zwiększa pancerz o 33
po wyczerpaniu osłony zwiększa pancerz o 100
zadanie obrażeń bronią białą daje 1 kumulację skrytobójstwa (do maks 5 kumulacji). Skrytobójstwo trwa 5 sek. i zwiększa obrażenia zadawane w zwarciu o 4,5%
zadanie obrażeń bronią białą daje 1 kumulację skrytobójstwa (do maks 5 kumulacji). Skrytobójstwo trwa 5 sek. i zwiększa obrażenia zadawane w zwarciu o 18%
zwiększa zasieg smoczego cięcia do 3 pól
zwiększa zasieg smoczego cięcia do 3 pól, szerokość do 2 pół a obrażenia o 25%
po wyczerpaniu osłony regeneruje 4 pkt. energii na sekundę
po wyczerpaniu osłony regeneruje 12 pkt. energii na sekundę
wyczerpanie twojej osłony odrzuca pobliskich wrogów i ogłusza ich na 1 sek.
wyczerpanie twojej osłony odrzuca pobliskich wrogów i ogłusza ich na 1 sek, a także zadaje im 47pkt bazowych obrażeń.
wydłuża czas trwania bólu o 34%
wydłuża czas trwania bólu o 67%. smocze cięcie powoduje ból, który zadaje 15pkt bazowych obrażeń od ognia na sekundę przez 3 sek.
Likwidacja przedłużają Okrzyk Bojowy o 0,4sek do 15 kumulacji
Likwidacja przedłużają Okrzyk Bojowy o 0,9sek do 15 kumulacji. Wzmacnia efekty Solówki Na Basie
zadanie obrażeń mieczem zwiększa obrażenia pistoletów o 22% na 6 sek
zadanie obrażeń mieczem zwiększa obrażenia pistoletów o 65% na 6 sek
Do 5 ataków zablokowanych przez Szał Budowania tworzy falę dźwiękową, zadającą 64 pkt. bazowych obrażeń wrogom w zasięgu 0,5 pola
Do 8 ataków zablokowanych przez Szał Budowania tworzy falę dźwiękową, zadającą 128 pkt. bazowych obrażeń wrogom w zasięgu 0,5 pola
zwiększa obrażenia pistoletów i pistoletó maszynowych o 17%. premia dla pistoletów maszynowych nie kumuluje się z profitem obrażenia szturmowe
zwiększa obrażenia pistoletów i pistoletó maszynowych o 50%. premia dla pistoletów maszynowych nie kumuluje się z profitem obrażenia szturmowe
Po trafieniu strzały rozpryskują się, zadając 20% obrażeń 3 pobliskim celom.
Po trafieniu strzały rozpryskują się, zadając 60% obrażeń 5 pobliskim celom.
zwiększa obrażenia krytyczne pistoletów i pistoletów maszynowych o 75%. premia dla pistoletów maszynowych nie kumuluje się z profitem obrażenia krytyczne broni szturmowej
zwiększa obrażenia krytyczne pistoletów i pistoletów maszynowych o 225%. premia dla pistoletów maszynowych nie kumuluje się z profitem obrażenia krytyczne broni szturmowej
zebranie metalu z przedmiotów daje 32% szansy na zebranie sub-wfli. zjedzenie subwafla daje efekt rockowego riffu (efekt zwiększa obrażenia o 50% oraz prędkość ataku w zwarciu o 32% i słabnie w ciągu 8sek.) )
zebranie metalu z przedmiotów daje 100% szansy na zebranie sub-wfli. zjedzenie subwafla daje efekt rockowego riffu (efekt zwiększa obrażenia o 50% oraz prędkość ataku w zwarciu o 32% i słabnie w ciągu 8sek.) )
likwidacje przywracają 39pkt bazowego zdrowia w ciagu 3 sek. czas trwania odnawia się przy kolejnych likwidacjach
likwidacje przywracają 117pkt bazowego zdrowia w ciagu 3 sek. czas trwania odnawia się przy kolejnych likwidacjach
likwidacje przy użyciu obrażeń od energii pzywracają 8,5% brakującej osłony
likwidacje przy użyciu obrażeń od energii pzywracają 17% brakującej osłony. ponadto shurikeny zadają obrażenia od energii
przesunięcie fazowe przez wrogów przywraca 12pkt bazowego zdrowia za każdego wroga
przesunięcie fazowe przez wrogów przywraca 36pkt bazowego zdrowia za każdego wroga
likwidacje przy użyciu toporów mają 11% szansy na to że dadzą efekt rockowego riffu (efekt zwiększa obrażenia o 50% oraz prędkość ataku w zwarciu o 32% i słabnie w ciagu 8 sek)
likwidacje przy użyciu toporów mają 37% szansy na to że dadzą efekt rockowego riffu (efekt zwiększa obrażenia o 50% oraz prędkość ataku w zwarciu o 32% i słabnie w ciagu 8 sek)
zwiększa obrażenia pistoletów o 20% i siłę trafienia o 25%. efekt dotyczy pierwszych 6 strzałów z magazynka
zwiększa obrażenia pistoletów o 60% i siłę trafienia o 75%. efekt dotyczy pierwszych 6 strzałów z magazynka
zwiększa obrażenia strzelb o 17%
zwiększa obrażenia strzelb o 50%
zwiększa wydajność silnego ataku włócznią o 65%
zwiększa wydajność silnego ataku włócznią o 200%
Zwiększa obrażenia snajperek o 17%
Zwiększa obrażenia snajperek o 17% i ich szybkostrzelność o 45%
skraca czas odnowienia szarży o 27%
skraca czas odnowienia szarży o 67%
każde trafienie w głowę zwiększa obrażenia przy trafieniu w głowę o 4% na 2 sek. efekt kumuluje się do 5 razy
każde trafienie w głowę zwiększa obrażenia przy trafieniu w głowę o 4% oraz szybkostrzelność o 9% na 2 sek. efekt kumuluje się do 5 razy
skraca czas odnowienia księżycowego kopa o 20%
skraca czas odnowienia księżycowego kopa o 60%
zwiększa obrażenia wyrzutni o 17%
zwiększa obrażenia wyrzutni o 50%
likwidacje przy użyciu broni białej dają 7,5pkt energii
likwidacje przy użyciu broni białej dają 22,5pkt energii
zwiększa obrażenia od energii o 15,5%
zwiększa obrażenia od energii o 75,5%. ponadto wieża elektryczna wybucha, zadając pobliskim wrogom 107 obrażeń od energii.
wydłuża czas trwania naparzania o 5 sek
wydłuża czas trwania naparzania o 20 sek
zwiększa obrażenia lewej i prawej o 25%
zwiększa obrażenia lewej i prawej o 25%. trafienie z lewej i prawej powoduje eksplozję, która zadaje wrogom w promieniu 0,5 pola 20 pkt bazowych obrażeń od energii
WABIK zadaje 6 pkt bazowych od energii co 1 sek
WABIK zadaje 13 pkt bazowych od energii co 1 sek
zwiększa obrażenia kilofa o 17%
zwiększa obrażenia kilofa o 50%
zwiększa obrażenia zdolności o maksymalnie 37,5%, zależnie od procentowego ubytku zdrowia
zwiększa obrażenia zdolności o maksymalnie 37,5%, zależnie od procentowego ubytku zdrowia. ponadto każda likwidacja przy użyciu zdolności ma 70% szansy na przyzwanie zjawy, która kieruje się w stronę pobliskiego wroga i po ptrafieniu zadaje 62pkt bazowych
skraca czas odnowienia uderzenia sejsmicznego o 27%
skraca czas odnowienia uderzenia sejsmicznego o 67%
zmniejsza koszt energii uderzenia sejsmicznego o 38%
zmniejsza koszt energii uderzenia sejsmicznego o 75%
przeładowanie pustego magazynka przywraca 13,5% osłony w ciągu 3 sek.
przeładowanie pustego magazynka jest szybsze o 50% i przywraca 13,5% osłony w ciągu 3 sek.
użycie burzy kunai umożliwia lewitację przez 4 sek. zwiększa obrażenia o 40% w trakcie lewitacji
użycie burzy kunai umożliwia lewitację przez 4 sek. zwiększa obrażenia o 140% w trakcie lewitacji
shurikeny są teraz rzucane narz po torze wachlarza.dodaje shurikeny w liczbie 1
shurikeny są teraz rzucane narz po torze wachlarza.dodaje shurikeny w liczbie 3
fala uderzeniowa generuje 3 jajo-bomby. każda z nich zadaje 54pkt. orażeń bazowych wrogom w pobliżu
fala uderzeniowa generuje 3 jajo-bomby. każda z nich zadaje 162pkt. orażeń bazowych wrogom w pobliżu
zwiększa promień wybuchu granatu odłamkowego o 50%
zwiększa promień wybuchu granatu odłamkowego o 150%
zwiększa obrażenia EWKI o 25%
zwiększa obrażenia EWKI o 50% i zmienia rodzaj obrażeń n obrażenia od energii
zwiększa wskaźnik trafień krytycznych narzędzi o 17
zwiększa wskaźnik trafień krytycznych narzędzi o 50
zwiększa obrażenia zadawane włócznią wrogom pod wpływem bólu o 25%
zwiększa obrażenia zadawane włócznią wrogom pod wpływem bólu o 50%. włócznie powodują ból zadający 18,5% obrażeń broni na sekundę przez 3 sek.
rozstawiony impuls plazmowy zadaje 43pkt obrażeń od energii wrogom w promieniu 1 pola
rozstawiony impuls plazmowy zadaje 94pkt obrażeń od energii wrogom w promieniu 2 pól
zmniejsza koszt energii fali uderzeniowej o 33%
zmniejsza koszt energii fali uderzeniowej o 83%
zmniejsza koszt energii granatu odłamkowego o 33%
zmniejsza koszt energii granatu odłamkowego o 83%
zmniejsza koszt energii shurikenów o 33%
zmniejsza koszt energii shurikenów o 83%
zwiększa obrażenia pałki o 15%
zwiększa obrażenia pałki o 48%
wrogowie mają 7% szansy na to, że upuszczą piłkę-futbolówkę. Futbolówki dają po podniesieniu efekt Rockowego Riffu (efekt zwiększa obrażenia o 50% oraz prędkość ataku w zwarciu o 32% i słabnie w ciągu 8s))
wrogowie mają 23% szansy na to, że upuszczą piłkę-futbolówkę. Futbolówki dają po podniesieniu efekt Rockowego Riffu (efekt zwiększa obrażenia o 50% oraz prędkość ataku w zwarciu o 32% i słabnie w ciągu 8s))
po użyciu zdolności bronie tracą o 40% mniej trwałości, dopóki nie zostaną użyte 2 razy
po użyciu zdolności bronie tracą o 40% mniej trwałości, dopóki nie zostaną użyte 6 razy
zwiększa obrażenia wieży elektrycznej o 33%
zwiększa obrażenia wieży elektrycznej o 108%
baza zwiększa wytrzymałość budynków o 28%
baza zwiększa wytrzymałość budynków o 84%
misiu strzela laserami z oczu. co 2 sek zadaje 23pkt bazowych obrażeń od energii
misiu strzela laserami z oczu. co 1,5 sek zadaje 48pkt bazowych obrażeń od energii
Zwiększa obrażenia w zwarciu o 44%, zależnie od procentowego ubytku zdrowia.
Zwiększa obrażenia w zwarciu o 44%, zależnie od procentowego ubytku zdrowia. Ponadto każda likwidacja silnym atakiem w zwarciu ma 60% szansy na przyzwanie zjawy (która kieruje się w stronę pobliskiego wroga i po trafieniu zadaje 62 pkt. bazowych obrażeń o
Zwiększa pojemność magazynka broni dystansowych o 30%
Zwiększa pojemność magazynka broni dystansowych o 90%
wrogowie stojący na budowlach w zasięgu działania bazy zstają spętani o 15%
wrogowie stojący na budowlach w zasięgu działania bazy zostają spętani o 15%. ponadto wrogowie którzy uszkodzą budowlę wzmocnioną przez bazę, zostają zamrożeni na 4 sek. wrogowie mogą zostać zamrożeni nie częściej, niż raz na 15 sek.
zadanie obrażeń pistoletem zwiększa obrażenia mieczy o 22% na 6 sek.
zadanie obrażeń pistoletem zwiększa obrażenia mieczy o 65% na 6 sek.
po przeładowaniu zwiększa obrażenia broni o 15% na 5 sek. efekt znika po zmianie broni.
po przeładowaniu zwiększa obrażenia broni o 15% oraz szybkostrzelność o 35% na 5 sek. efekt znika po zmianie broni.
każda likwidacja przy użyciu EWKI zwiększa jej obrażenia o 4%, efekt kumuluje się do 30 razy
każda likwidacja przy użyciu EWKI zwiększa jej obrażenia o 12%, efekt kumuluje się do 30 razy
każdy strzał pod wpływem okrzyku bojowego ma 25% szansy na to, że nie zużyje amunicji
każdy strzał pod wpływem okrzyku bojowego ma 50% szansy na to, że nie zużyje amunicji
zwiększa obrażenia zadawane wrogom przez uderzenie burzące o 75%
zwiększa obrażenia zadawane wrogom przez uderzenie burzące o 225%
po 21 likwidacjach strzałami w głowę otrzymujesz fragment ładunku
po 7 likwidacjach strzałami w głowę otrzymujesz fragment ładunku
trafienia krytyczne w zwarciu powodują spętanie o 30% i ból zadający 37% zadanych obrażeń na sekundę przez 3 sek.
trafienia krytyczne w zwarciu powodują spętanie o 30% i ból zadający 87% zadanych obrażeń na sekundę przez 3 sek.
shurikeny powodują teraz ból który zadaje 3pkt bazowych obrażeń od energii na sekundę przez 6 sekund. efekt kumuluje się do 3 razy
shurikeny powodują teraz ból który zadaje 9pkt bazowych obrażeń od energii na sekundę przez 6 sekund. efekt kumuluje się do 3 razy
uderzenie sejsmiczne powraca do pierwotnego miejsca uderzenia. zmniejsza obrażenia oraz siłę trafienia uderzenia sejsmicznego o 25%
uderzenie sejsmiczne powraca do pierwotnego miejsca uderzenia. zwiększa obrażenia oraz siłę trafienia uderzenia sejsmicznego o 125%
wystrzelnie z broni dystansowej daje 1 kumulację świąteznego klimatu, do maks 50 kumulacji. każda kumulacja ziększa obrażenia broni dystansowych o 1% lecz zmienia stabilność broni o 0,2%. efekt znika po przeładowaniu lub zmianie broni
wystrzelnie z broni dystansowej daje 1 kumulację świąteznego klimatu, do maks 50 kumulacji. każda kumulacja ziększa obrażenia broni dystansowych o 2,9% lecz zmienia stabilność broni o 0,7%. efekt znika po przeładowaniu lub zmianie broni
wieża elektryczna powoduje ból zadający 50% obrażeń ataku w każdej sekundzie przez 3 sek
wieża elektryczna powoduje ból zadający 149% obrażeń ataku w każdej sekundzie przez 3 sek
obrażenia od energii mają 20% szansy na porażenie pobliskich wrogów, co zadaje im 58% obrżeń ataku
obrażenia od energii mają 20% szansy na porażenie pobliskich wrogów, co zadaje im 116% obrżeń ataku. ponadto misiu zadaje obrażenia od energii