Mamy dla was kolejne informacje o kierunku rozwoju gry! Oto kilka z najważniejszych zmian, które zobaczycie w najbliższych miesiącach.
Aktualizacja 11 (15.10 i reszta tygodnia)
Nowy żołnierz-przebieraniec
PROSZĘ O CISZĘ!
Powrót Doktora Zarazy Igora!
Doktor już czeka…
Poprawki dotyczące bezczynności/wyzyskiwania innych!
System wykrywający bezczynność w grze został wzmocniony!
Znacznie skróciliśmy czas usuwania bezczynnych graczy z meczów.
Na ekranach graczy, którzy nie pomagają w meczach publicznych, pojawi się ostrzeżenie. Ich drużyna również otrzyma powiadomienie i jeśli bezczynny gracz nie weźmie się do roboty, zostanie automatycznie usunięty z sesji.
Gracze, którzy nie pomagają w osiąganiu celów, będą otrzymywać mniej nagród niż biorący aktywny udział w rozgrywce.
Lama z Dzikiego Zachodu
Przeprojektowana i dostępna przez ograniczony czas! Kosztuje 500 talonów okolicznościowych.
Aktualizacja 11.01 (22.10 i reszta tygodnia)
Wątek fabularny „Nawiedzony Hotel”
Hotelowych snów, Dowódcy!
Nowy upiorny Rubieżnik
Nie mówcie nikomu...
Powrót Grabarza!
Posyłaj pustaki do piachu!
Aktualizacja 11.10 (29.10 i reszta tygodnia) – początek Fortnite: Koszmarów Czar!
Aktualizacja 11.10 aktualizacja 2 (12.11 i reszta tygodnia)
Wątek fabularny Fortnite: Koszmarów Czar – „Potworna panna młoda”
Potworniczy
Ależ to była miazga!
Blackmetalowy Miecz
Miecz jak miecz… ale jednak blackmetalowy!
Pakiet muzyczny
Odblokuj pakiet muzyczny do swojej szafki!
Powrót Kruka
Nadal czyha gdzieś na zewnątrz…
Aktualizacja 11.20 i kolejne!
Mityczny Król Burzy
Przygotujcie się do bitwy, Dowódcy! Czas zmierzyć się z Królem Burzy w najtrudniejszej bitwie w kampanii Ratowanie Świata. Ta walka zawiera nowe mechaniki, nowe wyzwania i ciasny limit czasowy. To będzie sprawdzian umiejętności nawet dla najmocniejszych graczy. Na tych, którym uda się zwyciężyć, czekają…
Mityczne bronie
Władaj mocą Króla Burzy! Te unikalne bronie odzwierciedlają nie tylko wygląd, ale i potęgę Króla Burzy. Każda z nich posiada indywidualny profit odblokowujący specjalne zachowania już od 1 poziomu. Strzelaj kierowanymi pociskami i zdobywaj niesamowite serie trafień w głowę, ładuj broń, by odpalać niszczycielskie kombinacje wiązek laserowych i przywołuj deszcz meteorytów, które obrócą pustaki w pył!
Te bronie pojawiają się wyłącznie po pokonaniu mitycznego Króla Burzy. Jeśli chcesz ich używać, musisz na nie zasłużyć, nie da się ich znaleźć ani wyrzucić z plecaka.
Zmiany w rozgrywce
Dostrzegamy wątpliwości i spostrzeżenia społeczności na temat najpopularniejszych strategii gry na średnim i wysokim poziomie. Zdecydowaliśmy się wprowadzić pewne zmiany, by poprawić wrażenia z codziennej gry dla wszystkich fanów Ratowania Świata.
Chcemy również zamieszać w rozgrywce, by nadal zapewniała odpowiednie emocje, a jednocześnie pragniemy skupić się nad jej zróżnicowaniem. Oto kilka przykładów, czego można się spodziewać:
Zmodyfikujemy część pułapek, by były skuteczniejsze w niektórych sytuacjach, jednocześnie ograniczając ich nadużywanie. Przynajmniej w jednym wypadku całkowicie przeprojektujemy pułapkę, by mieć pewność, że będzie odpowiednio wykorzystywana, zapewniając graczom świetną zabawę.
Przykład: pułapki gazowe będą rozpraszać roje pszczół, jednak wrogowie będą musieli pozostawać w obłoku gazu, by otrzymywać obrażenia stopniowe.
Wprowadzimy modyfikacje algorytmów SI, by były mniej irytujące w niektórych przypadkach i nie prowadziły do nadużyć w innych.
Przykład: butle z gazem nie będą już upuszczane przez pustaki wysadzacze po ich wyeliminowaniu przed rzuceniem butli lub samozniszczeniem.
Obrażenia zdolności bohatera zostaną zmienione, by skalowały się równie efektywnie jak obecnie broń.
Koniec prac nad szafką
Z radością ogłaszamy, że wkrótce sfinalizujemy prace nad elementami kosmetycznymi! Wprowadzimy wszystkie elementy szafki oraz dodatkowe usprawnienia jeszcze w tym rozdziale. Oto kilka funkcji, których możecie się spodziewać:
Zmiana wyglądu dowódcy przy użyciu dowolnego posiadanego stroju i plecaka.
Malowania będzie można nakładać na każdą broń dystansową oraz białą, a także na deskolotkę!
Wszystkich reaktywnych strojów, plecaków i kilofów będzie można używać w Ratowaniu Świata (jeśli trzeba i można z zastosowaniem odmiennych kryteriów, niż w Battle Royale).
Sztandar pojawi się w szafce i będzie działać ze strojami, plecakami oraz kilofami, jeśli tylko stanowi część ich wyglądu.
Zauważycie na pewno, że aktualizacja jest mniejsza niż zwykle wersje „.00” Ratowania Świata. To dlatego, że zmniejszamy częstotliwość wydawania aktualizacji, jednocześnie starając się, by były one bardziej znaczące. To pozwoli nam odejść od modelu wprowadzania funkcji w okolicach premiery karnetu bojowego i lepiej je dopracowywać.
Na zakończenie, mamy w produkcji kolejną ciekawą funkcję, którą planujemy wprowadzić w tym sezonie wraz z innymi rozwiązaniami wspomnianymi powyżej. Na razie nie jesteśmy jeszcze gotowi ujawnić szczegółów, jednak bliżej premiery nowej funkcji przygotujemy wpis na blogu na jej temat.
Czołem, fantastyczni fani Fortnite!