Zobaczmy, co działo się w bazie. Pora na raport sytuacyjny z tego tygodnia.
SZKOŁA HARDEGO KNOXA
Do bazy przybywa niezwykły bohater. Ma w sobie to coś, by dołączyć do walki? Ukończ zadanie „Szkoła hardego Knoxa”, by odblokować Złotego Knoxa, nowego budowniczego.
ZŁOTY KNOX
„Tym razem ja dowodzę.” – Złoty Knox
Profit standardowy: Wybuchowa Wycieczka
Szarża pozostawia jedną minę co 1 przebyte pole. Wybuch każdej aktywowanej miny zadaje 110 pkt. bazowych obrażeń fizycznych w promieniu 0,5 pola.
Profit dowódcy: Wybuchowa Wycieczka+
Szarża pozostawia jedną minę co 1,5 przebytego pola. Wybuch każdej aktywowanej miny zadaje 275 pkt. bazowych obrażeń fizycznych w promieniu 0,5 pola.
[rek]
INTENSYWNA SESJA
Awansujcie i ewoluujcie ulubione przedmioty w trakcie mini-wydarzenia Intensywna Sesja!
W czasie Sesji misje alarmowe z minibossami będą zapewniać dwie nagrody w formie dodatkowych PD, materiałów do ewolucji, re-profitów lub profitów+ zamiast jednej.
Misje alarmowe z minibossami nadal będą zapewniać talony.
Dodano 4 wątki fabularne. Każdy z nich składa się z 10 etapów, których ukończenie będzie jednorazowo dawać graczom coraz lepsze nagrody (bohaterów/schematy/PD ocaleńca, materiały do ewolucji, profity+ lub złoto).
To wydarzenie potrwa do 3 kwietnia.
CZYŚCICIEL
Nie ruszajcie się… Skumulujcie obrażenia… I wymiećcie pustaki nową snajperką Czyściciel!
W sklepie tygodniowym od godz. 1:00 19 marca do godz. 1:00 26 marca.
CZTEROLISTNA TYGRYSICA
Profit standardowy: Generowanie Granatów
Co 45 likwidacji zyskujesz 1 ładunek Granatu Odłamkowego.
Profit dowódcy: Generowanie Granatów+
Co 20 likwidacji zyskujesz 1 ładunek Granatu Odłamkowego.
W sklepie okolicznościowym od godz. 1:00 21 marca do godz. 1:00 4 kwietnia.
Każda symulacja Gier Wojennych to zadanie, które przy pierwszym ukończeniu daje talony okolicznościowe i unikatowy sztandar, byście mogli pochwalić się osiągnięciami. Wyzwania tego i kolejnego tygodnia to:
GRY WOJENNE: TOPNIENIE
W tej symulacji burzowa tarcza osiągnęła stan krytyczny i emituje wzrastające promieniowanie. Z tego co wiemy takie promieniowanie jest nieprzyjemne, a w bezpośrednim kontakcie powoduje także upośledzenie wzroku.
Poprawki błędów
Obrażenia impulsowe chmury trującego gazu nie są już przypisywane do graczy na stałe.
Pustaki nie ignorują już celu w misjach „Lotu na błyskawicy”.
Misje „Zdobycia danych” rozpoczynają się już poprawnie po pojawieniu się balonu.
Sztandary nie znikają już w kilka sekund po umieszczeniu.
Bohaterowie nie znikają już w lobby po dołączeniu do grupy.
Zdolności BAZY wpływające na otoczenie, na przykład Podłogi Pod Napięciem, działają już poprawnie.
AKTUALIZACJA 12.20
PUKACZ
Wypukajcie pustaki jak nigdy wcześniej tym nowym granatnikiem!
W sklepie tygodniowym od godz. 1:00 26 marca do godz. 1:00 2 kwietnia.
W sklepie okolicznościowym od godz. 1:00 28 marca do godz. 1:00 4 kwietnia.
PODWÓJNE STARCIE!
Jeden gruchotacz… dwa gruchotacze… niezniszczalny gruchotacz... zmodyfikowany gruchotacz. W twoim forcie pojawiły się dwa niezniszczalne złote gruchotacze. A co gorsza ich złośliwe usposobienie obraca się na zmianę przeciwko bohaterom i fortowi.